Lite svar på frågor..

Eftersom att jag oftast är inne från luren så blir det ibland jobbigt att svara på kommentarer för det är ett litet mission, men här kommer några st som jag inte svarat på än.

andrea om Yeeeyy!!:
vart kommer jacka ifrån?




svar: Jackan kommer från Zara, den har varit väldigt populär så jag tror inte den finns kvar..


Anonym om someone like you:
vad är de för märke på sin jacka som du har på bilden?



svar: Jackan är ett svenskt märke som heter Rock n Blue.


Anonym om Lunch time!:
Funkade brazilian kuren du gjorde på ditt hår?? Du har inte gett något svar än

svar: Jag tycker att brazilian blowout (som en läsare precis innan jag gjode varnade mig) var bortkastade pengar. Tycker INTE det var värt för 5 öre, ser knappt någon skillnad på mitt hår och det är fortfarande frissigt.. Så jag rekommenderar INTE den behandlingen. Det är just för att den riktiga Brazilian Blowout Original är förbjuden i Sverige och jag körde på Brazilian Blowout ZERO.


Anonym om Yeeeyy!!:
får jag bara fråga hur mycket väger du nu? hoppas det inte är en för privat fråga

svar: Just nu väger jag exakt 66 kg, har alltså gått ner från 69,5! Har alltid vägt runt 54-55 men sen gick jag upp väldigt väldigt mkt och är därför påväg att gå ner nu, därav min träning och min kost.



Så ja, är så himla seg eftersom att jag kom i säng väldigt sent igår men ska försöka piggna till lite för nu är Sabina påväg till min från Uppsala, så ikväll blir det mys antingen hemma eller nånstans i stan :) Puss


Kommentarer
Postat av: Bri

Du suger på att uppdatera!

2011-11-14 @ 14:59:23
URL: http://brigette.blogg.se/
Postat av: Anonym

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ FIN JACKA FRÅN ZARA åh

2012-02-03 @ 21:00:45
URL: http://enduringsecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0