someone like you

Har så mkt plugg att jag inte vet vart jag ska ta vägen eller vart jag ska börja nånstans, ångest! Vill ba göra allt och get it over with och känna en liten lättnad åtminstone från det håller i livet..

Igår drog jag och fahimeh till raheleh och hade lite girltalk om allt möjligt, jättemysigt och nån timme efter det drog vi o gjorde en drive thru på donken för att det var våran sista onyttiga måltid. Idag ska vi dra till gymmen kl 3, och jag är så exalterad!! Vill bara gå ner snabbt och komma i form igen, man mår såå mkt bättre då.

Nu ska jag göra ett litet mellanmål sen fortsätta med plugget..


Mysig o vintrig :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad pluggar du?

2011-11-01 @ 12:49:02
Postat av: naz

på komvuxx

2011-11-01 @ 18:06:52
URL: http://nanaz.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad är de för märke på sin jacka som du har på bilden?

2011-11-06 @ 01:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0