LYCKA!

Idag har varit en helt perfekt dag! Vaknade tidigt, drog  till min mattelektion haha UNDERSKATTAT! Matte är ju fan kul, lektionen som var på 2 timmar kändes som typ 10 min :) Sen fick jag också reda på mina betyg från förra terminen och jag är STOLT över mig själv att jag pallat och fått bra betyg hihi.

Igår blev det myskväll hemma hos min fina Pega tillsammans med Nod och Mickis. Vi låg och prata om allt mellan himmel&jord. Älskar min pega och nods filosofkvällar haha!

Är så super taggad på livet just nu, ska överlåta mitt kort på fitness24seven (för lata snåla människor) haha och köpa ett kort på SATS!! All in mina vänner, beach 2012 är målet!!! och sen så drar jag till Rotterdam med bobs för o hälsa på våra vänner John & Sanna! Ser fram emot det :D Vi ska gå och kolla när John spelar match, Feyenoord möter Ajax tror jag. Im sooo excited hihi =) och veckan efter det drar jag till London med Pegissss för lite shopping!! :D

Nu ska jag gå och dansa lite Zumba!

London <3













Kommentarer
Postat av: Anonym

vad jobbaru med?

2012-01-19 @ 19:44:17
Postat av: Bri

Jaaa naaz byt gymkort snarast! Kommer dra me dig på varje gång!

2012-01-19 @ 20:44:22
URL: http://brigette.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är det kul i London? Har funderat på att åka dit, vet du några ställen som man borde besöka eller nån viss affär? När reser du till London? Och Rotterdam? Vart det nu ligger?

2012-01-19 @ 21:08:50
Postat av: Naz

Svar: jag jobbar inte, letar jobb.



angående london, jag har faktiskt inte varit där förut men nästan alla mina vänner har det. Primark är en affär man måste besöka. Superbilligt. Sen kan man ju besöka *Westfield mall om man vill till en stor galleria med alla märkesbutiker bl.a.



åker till london i början av februari och rotterdam slutet på januari. det ligger i holland.

2012-01-19 @ 22:38:26
Postat av: Anonym

Hur länge ska du vara i rotterdam och London?

2012-01-20 @ 12:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0