Livets njutning

Har varit i skolan idag och gjort lite grejer som behövde göras. Sen blev det kista med nod för att äta på Max och göra lite saker som att köpa en ny kalender och såå.. Nu är jag hos Ati.. Hon har gjort choklad sufflé och sega maränger:) ska passa på att njuta för när jag skrivit klart mitt schema och börjat planera mina dagar så måste jag börja äta rätt igen eftersom jag kommer träna och så.

I sommar blir det ju bröllop och då måste jag komma i min klänning, vill ju inte se ut som ett fetto och förstöra allas bilder:p nej men måste iaf gå på jakt efter en snygg klänning.

Nu ska jag äta min maräng:)
Puss


Kommentarer
Postat av: Sara

Va pluggaru till

2012-01-11 @ 11:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0