Jävla insomna

Känner mig lite dåsig... (HAHA internt) nej men jag har ju vänt på dygnet tydligen så mycket att inte ens en sömntablett fick mig att somna igår natt, vilket resulterade i att jag inte orkade gå upp förrän 3 idag (!!!) och missade träningen.

Satt och tänkte igår, fan vad synd det är att när man förut gick på gymnasiet inte uppskattade och kämpade när man hade böcker och allt till hands och en lärare som alltid fanns där för att hjälpa till. Asså det är verkligen inte svårt att få bra betyg på gymnasiet men man är så himla barn och omogen så man förstår inte hur viktigt det egentligen är.. För vill man ha en bra framtid så måste man plugga ( om man nu inte har en pappa som Bajsar pengar) och gör man inte de på gymnasiet måste man ändå ta igen det på KOMVUX förr eller senare som jag gör nu.

Lite ångest, för hade jag skött mig då hade jag varit klar med min universitetsutbildning nu.. :/

Ville bara dela med mig lite av min ångest haha, nu ska jag äta en av mina favoriträtter, hemlagad potatismos med köttbullar, gräddsås och lingonsylt:)


Kommentarer
Postat av: mickis

HAHAHA okej jag skratta högt på jobbet ... du borde lägga upp videon ;) känner mig lite dåsig...HAHAHAHAHA <3

2012-01-11 @ 17:24:24
URL: http://wonderwomans.blogg.se/
Postat av: Bri

Haha är det sant, fett snygg! Och galen bild naz!

2012-01-11 @ 18:57:44
URL: http://brigette.blogg.se/
Postat av: maria

Du är sjukt snygg,. vars kommer du ifrån?

2012-01-12 @ 01:55:09
Postat av: Anonym

Vacker!

2012-01-12 @ 19:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0