If there is a will there is a way..

Alla mina vänner vet att jag är värsta produkt freaket, som tjejer samlar på sig väskor och skor samlar jag produkter. Ibland har jag så mycket så jag inte vet när jag ska hinna använda dom.

Men som sagt tänkte ge ett tips på riktigt bra shampoon för er som har dödat håret med färg, blekning, värmetänger, hårstylingproduker osv. Som ni vet byter jag hårfärg lika ofta som många byter underkläder vilket resulterar i grovt slitage, var ju tvungen att kapa av hälften för att det skulle bli liiite friskt iaf.

Hur som helst, jag presenterade Matrix total results för er tidigare och den är fett bra för frissigt hår, det blir lent och lätt hanterligt, den ser ni först på bilden längst till vänster.

Sen har vi shampoon och balsam från BED HEAD, älskar dom!! Inte nog med att de doftar helt underbart så gör dom faktiskt underverk för håret.

Dom gröna är stora 750 ml flaskor och håller väldigt länge så enligt mig är det värt att lägga ut pengar för. Det är dom jag använder just nu och heter Recovery. Den ger håret otroligt mkt fukt vilket är perfekt för skadat eller torrt hår.

Den orangea flaskan har ungefär samma effekt fast den är mer för slitet hår som behöver en akut fuktkur och den behåller även färgen i håret utan att skölja bort den.

De bruna flaskorna är lite mindre, 300 ml men de håller också ca 3 mån. Luktar uuuuunderbart, typ som brända mandlar. Man vill typ äta upp shampoot när man duschar. Den är inte så behandlade i sig utan den är mer för att behålla färgen och lystern i håret och framhäva de röda tonerna som får brunt hår att se fint ut, därav namnet "brunette goddess".

Skulle ni vilja veta mer om vad jag använder för efterbehandlingsprodukter eller nåt liknande så får ni gärna säga till:) ska även testa en ny hemmagjord inpackning snart, ni kanske oxå vill se hur det blir?

Let me know;) här kommer bilden på hur flaskorna ser ut:


Kommentarer
Postat av: Bri

Hehe jag vet den var svår att få tag i. Ringde runt och det fanns en kvar i sollentuna i min storlek. Blev överlycklig när jag fick reda på att den bara kosta 150:-

2012-01-07 @ 21:56:15
URL: http://brigette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0