<3

Mådde sååå dåligt igår, jag tror jag sov bort hela dagen. Hade migrän, hade tagit stark medicin och mådde illa och va sjukt yr. Men blev iaf glad för min älskling världens bästa pojkvän kom med sushi till mig:) och mami tyckte så synd om mig så hon hade gått förbi en sväng på pralinfabriken och köpt macarones till mig.

Ville bara säga att jag älskar alla mina vänner min familj, ni är underbara! Även om jag inte är världens bästa på att alltid höra av mig och har mina perioder så vet ni ändå att jag alltid finns för er när ni behöver mig och tvärtom.

Nu ska jag mysa och kolla igenom dagens shopping från Sollentuna c och kista :)


Kommentarer
Postat av: mickis

<3 naaaaz

2012-01-03 @ 22:09:01
URL: http://wonderwomans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är din kille svensk?:) din blogg e bääääst

2012-01-03 @ 22:17:32
Postat av: naz

nej, han är latino :D

2012-01-04 @ 22:09:38
URL: http://nanaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0