2010, My year!

Idag blev det vakna tidigt, äta nyttigt och träna! Fan vad skönt, ska försöka mitt bästa för att göra det till en rutin. Har sökt lite jobb, hoppas att nån nappar seriöst jag behöver verkligen göra nåt av min tid efter skolan. Någon som har något tips?

Har många mål det här året, och ska kriga för att uppfylla dom:

* Klara alla mina ämnen på KOMVUX

* Skaffa ett bra deltidsjobb och tjäna pengar.

* Resa!

* Ta körkortet haha är ju helt efter:/

* Spara pengar

* Göra en grej som jag inte vill ta i bloggen nu:)

Det är de jag har hittills, lär väl fylla på listan om ett tag..

Nu ska ja försöka sova så att jag kan vakna tidigt imorgon, har studiedag så ska passa på att utföra lite ärenden nu när jag kan.

Godnatt!!


Hahaha läs texten !!


Kommentarer
Postat av: Isabell

Hej! Jag är i samma situation som dig, med Komvux alltså. Det jag gjorde var att söka jobb som Nanny. Bästa deltidsjobbet och en rätt så bra lön. Jag har Komvux tre dagar i veckan från på morgonpasset och sen börjar jag jobba 15-19. Det är ett flexibelt jobb om man pluggar. Jag jobbar för ett företag som heter Nanny Stockholm. Lycka till!

2012-01-18 @ 11:03:51
Postat av: mickis

Lilla gumman :).......... HAHA passar inte mig att säga så, men 2010 var för två år sen ;) <3 POSSPOSS

2012-01-18 @ 12:49:29
URL: http://wonderwomans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0