Migraine

Fyfan vilken helvetes dag det varit. Vaknade kl 8 av att jag skulle dra till skolan men så fort jag satte foten utanför sängen kände jag hur mitt huvud bultade. Tänkte åhneeeeeej inte idag snälla, men jo det var migrän och det var bara att slänga i sig tabletter och somna om. Vaknade några timmar senare och hade fortfarande ont i huvudet och mådde illa oxå. Somnade om IGEN och sov till typ 19 tiden. Vaknade och hade fortfarande ont haha helt sjukt, men tvingade upp mig själv, gick och mötte Pega.. vi åt på donken.. eller jag försökte iaf trycka i mig en happy meal, mådde så illa att de knappt gick ner. Sen köpte vi lite gott och gick hem och planerade lite inför London och bokade våra biljetter från flygplatsen till centrala London.

Ska bli såååå jävla kul och skönt att komma bort och shoppa lite, så jag får hoppas att jag inte drabbats av någon influensa eller nåt för det är inte rätt tid att bli sjuk nu. Haha trodde vi va jättespeciella som skulle åka till London ända tills jag såg att hela min facebook lista är där nu.. kul. Haha ähh, lika bra att vi åker när alla ska hem :)

Nu mår jag fortfarande lite sådär, så ska göra en kopp te och sätta på lite 2 and a half men avsnitt :) Har kollat klart hela sista säsongen nu så ska börja från början! Kul fredag haha.

ÄLSKAR!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0