header

Okej nu har jag suttit som ett mongo i typ 2 timmar och försökt fixa en header, helt misslyckat.. mitt namn är inte så stort och centrerat som jag ville osv MEN det får duga tills nån gullig person erbjuder sig att hjälpa mig fixa en snyggare! :)

Har suttit hemma nästan hela dagen, förutom att jag var i skolan imorse. Känns skönt, har hållt igång varje dag nu senaste tiden så jag behövde vila lite. Skulle egentligen dra och simma och bada lite bubbelpool med Pega nyss men jag är för hungrig och seg för att kunna röra mig. Så ska snart ställa mig och börja laga lite gott att äta. Ska nog göra kebabspett med sallad, yummiiii!

Btw, är det nån som vet hur man gör den här rutan större på bloggen? asså inte bakgrunden utan den rutan inuti.. så att texten blir typ längre o bredare??? Let me know.



Den här mannen gjorde väääärldens godaste Crêpes!! Fan vad sugen jag är på allt just nu:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0