:(

Fan vad tråkigt, det går tydligen inte att kommentera i min blogg och det har inte gjort det på ett bra tag nu.. ska kolla upp vad det kan bero på. Vet att mina vänner har haft samma problem:/

Jag är iaf nyligen hemkommen från London och jag måste säga att det var en lyckad resa och det enda vi egentligen ägnade oss åt var shopping. Dock nu när jag kom hem såg jag att 70% av allt jag shoppat består av underkläder och strumpor haha :( Men har bestämt mig för att inte shoppa i sverige mer, hatar utbudet här och att ALLA går runt i samma kläder. Man får liksom inte känna sig speciell, så de blir nog en shoppingresa var 6e månad :)

Blev tyvärr av med min telefon i sista sekund och märkte det på flygplatsen (hade telefonen senast 10 min innan) så det suger som fan.. alla mina bilder från mina två senaste resor fanns liksom där :( aja, får väl åka tillbaka och ta nya bilder haha.

Nu ska jag försöka fixa det här med kommentarerna, och bloggen får nog lida lite med bilder och uppdateringar framöver.


kram kram :)


Kommentarer
Postat av: Natta

Vet du någon bra cellulit kräm? Och om den verkligen hjälper och hur lång tid det för resultatet osv.. :)

2012-02-09 @ 22:36:13
Postat av: naz

svar: Jag vet inte om någon kräm överhuvudtaget hjälper mot celluliter, dock vet jag att träning och peeling/torr skrubbning ökar blodcirkulationen vilket ska vara bra och hjälpa lite. Sen finns det dock en kräm för bristningar från Clarins som jag rekommenderar som heter "stretch mark control".



Hoppas att infon hjälpte :)

2012-02-10 @ 00:08:55
URL: http://nanaz.blogg.se/
Postat av: Natta

Tack så mycket :)

2012-02-10 @ 21:28:44
Postat av: Anonym

Ja är trött på din blogg, du uppdaterar ALDRIG..// setareh

2012-02-12 @ 08:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0