When people hurt you over and over again just think of them as sandpaper, they may rub and scratch you painfully but you end up smooth and polished, while they end up useless.

Fan vad sjukt att man vaknar tidigt när man egentligen kan sova vidare. Men det är ingen fara, solen skiner och humöret är på topp! Idag ska jag shoppa lite, behöver som sagt en jacka, eller ja behöver och behöver vet jag inte men jag vill ha en iallafall, sen ett par höst skor och ett par svarta byxor. Får hoppas att jag är lucky enough för att slippa leta och bara hitta det jag behöver istället.

Sen blir det sushi buffé med bobs och en skön chailatte ska drickas. Shit jag har tjatat om det i varenda inlägg känns det som. Helt meningslöst inlägg nu såhär på morgonkvisten.


Gammal bild på mig o jenii :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0