u gonna miss me when im gone

Känner mig ibland som en guldfisk för jag aldrig kommer ihåg vad jag har gjort under dagarna. Minns knappt vad jag ätit till frukost. Idag gick vi och tittade på match, akropolis mötte hammarby och jag fick äta min efterlängtade souvlaki med bröd, sååå gott!

Men just nu sitter jag iallafall hos Ebru tillsammans med Nosh och Jeni. Ebru har suttit och pratat om sin studentmössa senaste halvtimmen och hur det blev fel när dom tryckte den då hon tog studenten.. man ba.......




Hur som helst, väntar på att bobss ska komma o plocka upp mig sen för lite lördagsmys :)

Nu ska jag fortsätta vara social, puss!


Här är Ebru o hennes omtjatade studentmössa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0