trööötttt

Är fan helt slut, har varit aktiv typ helaa dagen känns de som.. började med att jag vaknade o drog o tittade på akropolis match hemma mot boden typ. Niice för akropolis vann med 3-2.

Efter det drog jag till kista och köpte lite skitsaker men ändå nödvändiga som raklödder, deo, nagellack, ansiktsmask på Kicks o sen strumpor o en enkel lös bastopp o en senapsgul tröja från H&M.

Köpte bland annat ett sånt här nagellack från Sally Hansen:




Den ska tydligen vara bra mot naglar som flagnar, får flisor och skär sig och den ska göra naglarna hårdare. Har inte testat den än, men ska nog börja om ett tag. Funderar nämligen på att ringa o boka tid för nagelförlänging istället så får väl bli när jag väljer att ha mina naturliga naglar igen. Men det kostade iaf 95:- för den som undrar.

Jag känner att jag äntligen kommer somna lite tidigare än vanligt idag, med tanke på att jag har varit och spelat basket och sen ätit på donken. Man blir helt slut! Såå en film nu sen natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0