Blogg byte men a fresh start!

Lite tråkigt att jag va tvungen att lämna min blogg eftersom att det är nåt fel på de kontot :( Alla mina senaste inlägg ligger ju liksom där, men får väl nöja med mig den här bloggen då (min gamla) så får vi se vart det leder. Shit jag gick på gymnasiet sist jag skrev här.. det var ju ett tag sen.

Alla mina vänner bara klagar o klagar på att jag säger att jag ska börja blogga och kör i typ 2 dagar och sen tröttnar. Men det handlar faktiskt inte om det att jag tröttnar utan att jag faktiskt inte haft någon laptop på typ ...aah sen jag kom hem från thailand. MEN idag så köpte min papi en dator till mig, och jag är såååå happy :D

Men nu ska jag faktiskt försöka, för mig egen skull att skriva ofta för som jag alltid säger så är de kul att gå tillbaka o läsa. Blir jag seg, så får ni tjata (ni vet vilka ni är)..


Jag har nu suttit här i min säng i kanske 3 timmar och sagt att jag ska plugga, men har lyckats göra saker som att ladda ner massa filmer, uppdaterat facebook startsidan X antal gånger i hopp om att få läsa eller se nåt intressant, sänkt en halv Ben&Jerry's osv. Men snart ska jag ta tummen ur röven o sätta igång..

Fett irriterande btw att min header är så suddig.. kan inte fixa sånt fan, sist man höll på med kodmallar o skit va playahead tiderna haha..


Slutpratat.

Puss!

En bild från min bday förra veckan :)




Kommentarer
Postat av: anonym

assaaa du e så mobbad me din blogg. get a life lixom. fjortis

2011-10-09 @ 00:55:58
Postat av: Naz

hahaha sharappp

2011-10-09 @ 04:06:06
URL: http://fiercesasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0