sjuuuuuuk

Vad ska jag ta mig till? Är sjuk andra gången på en månad :( Har så ont i halsen och huvet så jag inte vet vad jag ska ta mig till, och noll energi i kroppen. Usch.. ska gå upp och göra lite soppa så att halsen blir lite mjuk :(

Ska drömma mig iväg tillbaka till thailand! Saknar dig Sabrina <3


Godaste kokosnötsdrinken.



Saftigaste kycklingen.



Ananas på båten :)



Inte världens snyggaste lugg, men det var så underbart! En helt annan världen under ytan, helt sjukt!



Finaste vattnet vid monkey beach..



Glädje, saknar det.



Fotmassage varje dag, underbart!!!



Han klunkade typ halva colan haha.



Jag och min finaste Sabbe <3 <3 <3



Världens feber och halsfluss men ändå gick jag ut o joina sabbe på klubben Seduction!! Snyggare fick man leta efter :)


Åhh, vilka flashbacks jag fick nu. Vill tillbaka till sol och värme och fina stränder :( Hatar vädret idag. Jävla skit sverige! Nu ska jag fortsätta ha ont i halsen. Peace



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur länge varade ditt längsta förhållande? Har du pojkvän nu?:)

2011-10-18 @ 18:53:00
Postat av: naz

mitt längsta är mitt nuvarande, 4,5 år :)

2011-10-19 @ 03:00:29
URL: http://nanaz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ojdå, blir det inte jobbigt efter så lång tid? Jag är imponerad, hoppas ni håller flera år till! :)

2011-10-20 @ 08:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0