Shopping...igen

Nyligen hemkommen från en shoppingrunda Hade först tid på en salong kl 10 för att göra en nagelförstärkning, alltså akryl på mina egna naglar och sen tog jag en chailatte med mig från espresso house och drog ut på stan. Det blev att byta storlek på min jacka på Zara till en mindre. Helt sjukt att dom nästan är slutsålda. Sen köpte jag också ett par jeans där och en stickad kofta. Har inte ens testat den än haha typiskt mig att bara anta att saker och ting ska passa och det slutar med att jag får åka tillbaka och byta...


Efter att jag var klar där gick jag på jakt efter höst skor, hamnade på sko punkten så det blev två par skor till mig och ett par till mamma. Så mysigt har jag haft med mig själv idag. Nu har jag precis duschat och ätit klart mina fiskpinnar med potatis o remouladsås och ska knapra lite Alvedon för min hals dödar mig, orkar inte bli sjuk igen, sen lägga mig och titta på tv.

Mitt stora feta syriskans bröllop kl 21.00 på trean! De får man inte missa haha. Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0