Monster Beats by dr dre

Förra veckan när min brorsson fyllde år fick han ett par Monster Beats by Dr.Dre och om jag ska vara helt ärlig blev jag faktiskt ganska sugen på att köpa såna nu. Finns ju en stor modell, en mellan och sen "in-ears" som dom heter.

Frågan är ju nu om jag vill ha in-ears eller dom där mellan.. Visst de e swag o så i dom som e mellan, men det passar liksom inte ihop med vad som helst. Kan ju inte gå runt med kappa o klackar o sen stora hörlurar på öronen. Blir nog in-ears... men då är min fråga. Har nån testat dom? O är dom så grymma som många säger?? Det som är nice är att dom funkar som headset på iphone ocksåå..


Här e den stora varianten, fast special designade med färgen o så..


Här är mellan varianten, som faktiskt är fett snygga speciellt i vitt!


Och in-ears, det bästa är att dom ALDRIG trasslar ihop sig.. hur skönt?




Kommentarer
Postat av: Anonym

in ears är skit braa

2011-10-25 @ 00:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0