Life's a bitch but god forbid the bitch divorce me

Den här jackan köpte jag i helgen, blev tipsad av bästa Brigette <3
Mkt snyggare i verkligheten, och den är mörk marinblå.. köpte en storlek större så att man kan ha tjocktröjor och sånt under nu när det blir vinter :) Funderar på att köpa en päls till, tror att det skulle bli snyggt faktiskt:)


Den här tjejen tittar jag på varje dag och blir inspirerad, vilken jävla förebild hon är med sin positiva energi. Borde finnas fler såna personer i världen!



Och nu när jag tänker efter, fyfan vad snygg man kan va! Så vill jag också se ut en vacker dag när jag blir gravid :) Min älskling finaste Queen B <3 She really is glowing!





Har försökt plugga, men är så jävla trött hela tiden så jag knappt kan hålla ögonen öppna och halsont börjar smyga sig in igen. Typiskt. Har redan kollat på en film men jag tror nog det blir en till så jag kan somna tidigt ikväll, ska nämligen upp ganska tidigt imorgon och fixa naglarna! :D

Godnatt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0