jag <3 hårprodukter

Blev nyss klar med håret, herregud asså det är världens jävla process att föna o platta mitt hår. LÄNGTAR TILL MIN BEHANDLING vafaaan, den kommer spara mig så mkt tid. Det tar bokstavligt talat typ 2 timmar att fixa mitt hår för att det är så tjockt. Inte undra på att jag aldrig pallar göra det då..

Hur som helst, resultatet var ju inte värsta skillnaden. Blev lite besviken för när jag ändå valde att lägga en färg o slita på håret så ville jag ju ändå ha en annan nyans i håret. Lite rödbrunt typ.. men har väl lite röda skiftningar men inte alls mycket så att man lägger märke till det. Men men, får väl köra på det nästa gång helt enkelt.

Har iaf vääärldens lenaste hår nu, tack vare mitt älskade värmeskydd från Lanza, mitt hårserum från Matrix och min bästa plattång från Ga.Ma och till slut min glansspray (som doftar brända mandlar ) från Bed Head!

ÄLSKAR HÅR OCH HÅRPRODUKTER OCH ALLT SOM HAR MED HÅR O SKÖNHET ATT GÖRA BARA SÅ NI VET! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0