insomnia

Fan, så jävla jobbigt det är att vända på dygnet omedvetet.. började med att jag inte kunde sova på 2 nätter och nu har jag vant mig :/ Inte nice med tanke på att jag ska upp relativt tidigt imorn för att min bobsss har match, måste gå dit o hejja :)

Vi tittade nyss på Rush Hour, helt sjukt att det gått 13 år sen den filmen gjordes. Äääälskar dom 3 filmerna fan, black comedy is the shiet.. o då syftar jag på chris tucker, de e ju han som gör hela filmen :)

Är iaf fett glad för har äntligen tagit tummen ur röver och investerat i en ny plattång, en sån Ga.ma cP1, för man får så himla blankt och asiatiskt hår när man plattar med dom. O man behöver inte sitta o dra 50 ggr för att de ska bli rakt..


O sen köpte jag två stycken inpackningar, en från l'oreal och en från KMS california. Har hört att dom ska vara bra så det återstår väl att se när jag väl testat dom. Får hoppas att dom är värda priset, eller aa jag köpte dom på rea tur som jag har, men ifall ja skulle vilja ha dom igen.. Har fått cp torrt hår som veeerkligen behöver lite liv i sig. Ska nog göra en brazilian blowout oxå, men mer om det senare!


Priset på en sån l'oreal inpackning ligger på ca 245:- tror jag..



o den här på ungefär 235:-






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0