hahahahahhaa

Asså jag måste bara få citera en gammal killkompis, jag fattar inte vart han får allt ifrån men på nåt sätt så lyckas han alltid pricka rätt!


"walla fattar ej hur tjejer gör när de vill få med sin rumpa i bilderna de tittar rakt men deras kropp e 160 grader allt för att rumpan ska vara med på bilden herregud stå rakt istället för att vi ska se 120 grader av ditt ansikte o hela ditt arsle facking ingen skam"

 

"haha bror jag har sovit ut jag mår bra bror de den här facebook jag e trött på men jag kan inte ljuga om jag tar bort den de kmr kännas tomt i mitt liv haha jag e trött på alla maträtter jag sett här uppe o alla tjejer som pratar fotboll för att yani imponera på sina killar och dem här jävla bilderna"

 

 

De så jävla sant!! asså man loggar in på facebook, okej ja ska inte säga att ja inte lagt eller lägger upp bilder på mat för ja tkr själv de kul o titta när andra gör de oxå eftersom att jag är matälskare. Men det här med tjejer o rumpan på bilder eller typ tjejer som kan NOLL om fotboll ska sitta o leka huliganer som om dom levt för Barca t.ex hela livet. Sluta, det är

bara pinsamt. Tjejer tittar på fotboll för att de finns snygga fotbollsspelare. Punkt.

P.S eller för att man är speltorskar som jag o jennifer ;) 

Puss

Kommentarer
Postat av: nino

Jag tittar för jag e speltorre

2011-10-23 @ 17:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0