fotväääärk

Hemkommen från min mini-shopping-runda med Ati o Fahime, och det är sjukt hur död man är när man väl kommer hem. Tar sjukt mkt på energin haha.. Vi drog först och köpte presenter till Raheleh, på åhlens.. kan inte säga vad men jag hade blivit överlycklig om jag hade fått det iaf :)

Såg oxå en väska från DKNY som jag har lovat mig själv att jag får köpa ENDAST om jag når min målvikt nu när jag börjar träna. Det är en lång väg dit men JAG SKA!

Lyckades iaf få med mig ett par svarta leggins med skinndetaljer, en skinn kjol från H&M med drag kedja och en kort ärmad topp/blus från GinaTricot som jag ska ha på lördag :) Några hundra lappar fattigare, men det förtjäna jag eftersom att jag har varit så duktig och sparat så mkt pengar senaste tiden! :)


En sån fast vit, med svart band.


Kjolen, typ ett måste att ha i garderoben.. kom precis på att jag inte testat den än, kul om den sitter skitfult haha!


Nåt i den stilen, inte exakt dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0