Fitness 24

Jag har haft gymkort i över 1 år nu på ett gym som heter fitness club, värsta skit stället och rena rånet med tanke på vad man får för det man betalar. Så ska nergradera mig till ett billigare gymkort men som jag tror att jag kommer att få mer användning för helt ärligt. Jag har sagt många gånger att jag ska ta tag i träningen osv men sen har det inte blivit av. Men nu har det liksom kommit till en punkt då jag inte har något val. Fortsätter jag med samma livsstil kommer jag se ut som Precious om 2 år och då är det illa! Så ta tag i träningen när jag blir frisk, och det är bara att tuta och köra. Målet är som bilden nedan...kanske liiite smalare :) hihi let's do this!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

här e ett exempel på att du försöker få rumpan med i bilden som du så fint kommenterar att andra tjejer gör.. dubbelmoral or what

2011-10-23 @ 16:32:38
Postat av: naz

vahettereeee, här va jag 17 år gammal och idag 21. Så låt oss sluta diskutera där :)

2011-10-23 @ 17:10:41
URL: http://nanaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0