Energy

Vaknat upp med strålande humör tänkte jag säga, men kanske inte lika strålande när jag tittade ut och såg det gråa vädret. Typiskt.

Jag hatar verkligen såna dagar, det finns inget vackrare än att vakna upp en sommar morgon, grönt överallt och solen skiner eller en höstmorgon med massa olika färger ute på bladen i träden o solen som skiner, eller en vintermorgon då det är vitt överallt o solen skiner.. haha i could go on forever. Solen gör så himla mycket med humöret, man kan liksom inte vara på dåligt humör när den skiner. Inte undra på att alla i Sverige är så himla deprimerade hela tiden, i dont blame us...

Idag har jag iaf bestämt mig för att fräscha till mig lite.. seriöst jag minns verkligen inte när jag sist sminkade mig. Jag vet inte ens vart min mascara ligger. Det är liksom på tiden att jag börjar ta hand om mig själv lite, speciellt när de nu börjar bli vinter o man blir blek och tråkig o sånt.

Jag o Jenni gjorde iaf en djuprengörande ansiktsmask igår vilket är en bra start på att bli fräsch :) Nu ska jag börja fixa mig sen rulla ut, och senare på eftermiddagen gå och träna! ÄNTLIGEN :D

Bjuder på lite nice musik tills dess.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0