Brazilian Blowout

Såå ja, nu vart det fixat igen :) Hade skrivit världens längsta inlägg igår och självklart så gick det inte att publicera så nu är den borta med vinden.

Det jag skulle berätta var att jag ÄNTLIGEN har bokat Hollywoods hetaste hårtrend! haha ne men skämt åsido, har bokat en brazilian blowout!!!! Kan ni fatta att jag i fleeera flera månader gått o pratat om en sån, men priset har fått mig att fundera på om det verkligen är värt det, och efterbehandlingarna man måste köpa som shampoo o sånt går ju på nästan llika mkt som hela behandlingen. MEN nu har jag gjort det iaf, och den 25:e smäller det.

Grejen är att jag har typ värsta förväntningarna på behandlingen typ som att den kommer göra mirakel på mitt hår o därför är jag lite rädd att jag ska bli besviken, men får hoppas att den är så grym som alla säger. Har hört att kändisar som typ jennifer aniston, halle berry, nicole richie osv är helt beroende av dom! Så vi får se:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0