be gone, bye bye, so long

Jag fattar inte vad det är med mig, har fått en jävla cp shopping nojja. Vill bara köpa köpa köpa, och det är liksom inte okej. Det är nätshoppingen som är det stora boven.. har bara fått för mig att allt är så jävla billigt eftersom man inte gör nån större ansträngning när man börjar klicka hem saker. Har liksom beställt hem hårprodukter för flera tusen kr den här månaden NO JOKE. Helt sjukt..

O inte nog med det... den här jävla Groupon. Asså, är det normalt att jag längtar tills klockan slår 00.00 varje natt för jag dör av nyfikenhet för vad det kan finnas för erbjudanden dagen efter. Måste nog gå i terapi för det här... groupon-terapi. Inte nog med det så har jag hittat en ny motsvarighet till groupon som heter letsdeal.se haha det var liksom bara det som behövdes. Men den va ju ganska bra då jag fick en whopper meal som kostar 67:- för 10 :- hihi.

Imorn ska jag iaf köpa gymkort, gymma, gå till skolan och sen får vi se vart vinden tar mig. Ska gå och göra en god sallad nu med massa fetaost, mummssss :)



Gammal bild på kusin o mig <3 miss you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0