20 oktober

Vaknade upp mitt i natten heeeelt panikslagen, kändes som att jag inte kunde andas för att min hals var för svullen och jag kunde knappt svälja, på samma gång helt täppt också vilket gjorde det hela ännu värre. Jätteläskigt :( Idag på morgonen hade jag ett litet läkarbesök, och efter det gick jag och bobs till kista centrum för att äta på mongolian barbecue. Dööödligt, men jag är redan hungrig? Haha som en viss person sa, så verkar det som att jag har en piraya i magen :p

Tittade runt lite, är i jakt på en päls till min jacka. Hittade en som va stor och fin, men jag vet inte. Den var inte exakt som jag ville :/ Får se hur det blir.

Ikväll blir det att fira min vackra Fahimeh som fyller hela 29 år, grattiss på din dag bästa <3 Igår fyllde också min älskade brorsson 12 år! Stor och olydig pojke nu :)


Jag i mina blonda dagar, ser ut som att jag har värsta underbettet :s Men är så sugen på ljust hår igen :( KAN ALDRIG HÅLLA MIG! Fyfan naz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0