Money can't buy you love 'cause it's overpriced

Min dag började med lektion kl 9 och det var ett jävla helvete och gå upp. Men lyckades ta mig dit iaf och halvsov lite på lektionen men kände att jag behövde lite träning för att bli pigg. Det blev 2,5 timme på gymmet. En timme konditionsträning och sen en timme styrka och en kvart för att stretcha.

Har vääärldens träningsvärk!! Men det är skönt då känner man att man gjort nåt. Har gått ner ytterligare ett halvt kg sen jag skrev sist. Nice!

Kom nyss hem o lagade fett god nyttig mat, det blev couscous sallad med avocado o gurka med keso solrosfrön och riktigt kryddig kyckling:)

Mätt o belåten, dags att hoppa in i duschen, fixa mig lite för att sen dra o fira födelsedagsbarnet <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är inte så duktig på att svara på dina läsare...

2011-11-12 @ 13:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0