Me myself and i

Idag har jag fan varit riktigt aktiv, vaknade runt 11 tiden, packa min väska och drog till gymmet. Efter det drog jag till stan för att käka på mongoliska:) det blev sushi för min del då jag försöker äta så nyttigt som möjligt. Yummii!!

Nu är jag hemkommen och känner verkligen att jag behöver ta hand om mig själv lite. Ska nog tappa upp ett bubbelbad, testa mina nya hårprodukter och sen lägga en ansiktsmask och fräscha till lite med ögonbrynen och muschen haha:p

Let's do this!


Kommentarer
Postat av: ems

lovar att de är de första jag gör när jag kommer hem, för den var helt överdrivet god :D

2011-11-02 @ 18:53:23
URL: http://emstheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0