Im a surviver!

Sjukt irriterande att jag typ sov bort halva dagen idag kändes det som, jag vaknade kl halv 2 eftersom att jag somnade runt 4-5 tiden inatt. Men det första jag gjorde var att ta min väska och dra till gymmet! Blev trampmaskin i 30 min och joggade i 15 min. Försöker ta det lite lugnt i början men med tiden kommer jag orka mycket mer o det lär väl vara då jag kommer se resultat!

Försöker att äta så nyttigt som möjligt, har nu i 4 dagar hållt min borta från socker, godis och läsk osv. Känns skönt faktiskt!

Såhär ser min lunch ungefär varje dag. Är det inte kyckling är det lax:) yummii. Men knäcker dock ingen bigmac eller chicken nuggets med currysås:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0