Haters gon' hate

Jag har haft en liten svacka senaste veckan och mått lite sådär. Men nu mår jag bättre och har lite mer energi:) jag tänkte visa er vad jag köpte på bikbok häromdagen och vad som fick följa med idag från Versace for h&m kollektionen.

Har inte gjort särskilt mkt senaste dagarna förutom att Sabina sov hos mig i lördags, hon jag och Jennica hade myskväll, baka kladdkakemuffins och tittade på the grudge 2..

Juste i fredags var jag ju och firade min älskling Pega som fyllde 23 år och igår så sov Charlotte o Mikaela hos mig. Eller vet inte om dom fick så mkt sömn då jag sov som en drottning i min säng och dom delade på en 90cm madrass haha, sååå gästvänlig:)

Det var iaf fett kul när dom va här för vi skrattade jättemkt.. Saknade Sonya oxå för hon e typ den enda jag alltid dör av garv med exakt varje minut när vi är med varandra. Eller ofta.. Vi har dagar då våra skämt inte klickar heller, men då garvar vi iförsig åt att dom inte gör de:)

Nu ska jag gå hem o hjälpa mamma lite med o packa o sånt för hon reser iväg ett tag på lördag:( men ska bli skönt ändå..

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: mickis

du är världens sämsta uppdaterare!

2011-11-22 @ 15:50:50
URL: http://wonderwomans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0