busy woman

JAG ÄR FETT UPPTAGEN!! har typ inte haft någon som helst tid att uppdatera, har massa plugg..asså helt överdrivet mkt typ de närmsta 2 veckorna. O jag har haft en hel jävla lägenhet att städa helt själv, tog en sisådär 8 timmar.. NON STOP! Men nu är det skinande rent och jag känner mig duktig. Inte världens lättaste att bo själv, har dock klarat mig bra med matlagning, diskning och städning. Men snart måste jag tvätta, har en hel smutskorg full :( Ångest!!

I lördags var jag med Pega och Nod på en persisk restaurang som heter Vanak och åt middag, supermysigt och massa massa skratt!! "naylonhappoie" hahaha (internt). Och på söndagen blev det bio med Sonya, vi såg Twilight - Breaking dawn och OMG VAD JAG ÄLSKAR DEN FILMEN!! Enligt mig var det den bästa av alla filmerna och jag lääängtar  tills nästa film kommer!! :) Satt med handen i Sonyas knä typ halva filmen för jag var så spänd och exalterad så jag va  tvungen att hålla fast i något.. men hon tyckte nog det var lite obekvämt :/ ..elr i dont know haha.


Vackraste!



Nu ska jag PLUGGA!! yeeey :)

Kommentarer
Postat av: mickis

haha naz för dig http://finest.se/katrin



inlägget som heter hot gossip

2011-11-23 @ 13:26:38
URL: http://wonderwomans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0