Vill ha julafton!!

Kan tiden bara gå snabbare, vill ha julafton och bara släppa all stress kring plugget, orkar inte mer!! Och nu är det inte långt kvar men har 1 miljon olika saker. Sååå jobbigt men man måste. Får hålla tummarna att allt går som det ska, man vill ju inte hamna i knas med CSN:/

Igår var jag med Pega och nod på söder hemma hos Pega och myste. Hade lite deeptalk, vi gick ner och köpte hem indisk mat och donken och åt blåbärspaj med vaniljsås till efterrätt. Riktig tjockisdag, måste samla ihop krafter och hamna på rätt spår igen. Gick ner fett snabbt sist jag gjorde det.
Vill ju så gärna träna men läkarn sa ju att jag inte får förrän mitt knä är bra igen.

Jag har typ vänt på dygnet heeelt asså jag somnar halv 8 varje morgon och vaknar runt 15-16 tiden. Inte okej!
Måste bli bättring där med. Åååhhh jävla ångest period asså hatar vintertid, finns ingen livsglädje. Okej om det var massa snö och julstämning men det är bara kallt äckligt väder. Fyfan.

Nu ska jag kolla lite på videona som jag filmade från j Cole konserten, behöver dämpa mitt jcole behov för dagen sen kan jag plugga i lugn och ro:)

Peace out

<3


Kommentarer
Postat av: miss tehran

hoppas allt löser sig!

2011-12-10 @ 23:11:13
URL: http://misstehran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0