Summer!

Känner mig så stolt, har suttit och pluggat sen kl 17 ända tills för en halvtimme sen (04.20). Helt sjukt, med 2 små ät pauser bara. Nu har iaf gjort det som jag egentligen skulle gjort under en termin på 11 timmar haha. Så typiskt mig att vara ute last minute.

Igår sov Sonya här och vi hade sååå kul. Garvade så jag fick ont i magen. Vi bakade lussebullar som blev klara kl 6 på morgonen och sjöng till family Guy - shut up meg:) det är vi i ett nötskal.

Imorn när jag vaknar ska jag träffa mina sötnosar Pega och nod. Eller först Pega sen nod för hon är busywoman och går i skolan. Ska utföra lite ärenden och sen på kvällen plugga igen. Har sjukt mkt kvar, men ett avklarat liksom.

Har sååånt sug efter sommar så det är sjukt. Orkar inte frysa mer:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0