recension..

Nej fan, mitt hår blev inte alls så rött som jag trodde att det skulle bli. Kanske för att jag redan hade mörkt under men det är typ brunt med röda skiftningar.. Iaf i ljuset här hemma, däremot igår när jag var på donken så sa alla att det verkligen såg rött ut.. typ vinrött. Får se sen i dagsljuset :) Inte för att vi har nåt ljus i sverige just nu men ni förstår..

Nu blir det äta mat med Jenka som har beställt hem kebab till oss <3 och sen baka bullar med Nod :) julstämning :)

Igår var det för övrigt en väldigt trevligt kväll, mkt prat (från min sida) mkt skratt och lite rappande i bilen påväg hem! Lyckad kväll iaf:)

Nu ska jag gå och tända andra ljuset på adventsstaken, 2 veckor kvar till jul!



Pusss

Kommentarer
Postat av: shaniii

kan du inte lägga upp en bild hur det blev? :)

2011-12-05 @ 09:28:32
URL: http://misstehran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0