Hoe hoe hoe

Shit, julafton är över och snart är det nyår. Tiden går så jäkla snabbt, man hinner fan inte med i svängarna. Idag begav jag mig iaf ut i mellandagsrean och kom hem med.......ingenting. Sveriges shopping är ju rena skiten. Längtar tills den dagen jag åker till typ London o ba shoppar sönder mig.

Jag har fortfarande lite beslutsångest över vad jag ska ha på mig på nyår, och om jag ska fixa ögonfransarna eller inte. Vågar mig inte riktigt på det där med förlängning fan, har hört att man kan tappa alla sina fransar. Jag o Pega ska iaf fixa naglarna på onsdag så det ska bli nice, och imorgon drar vi till nacka forum för att se om vi hittar nåt där. Nod kanske hakar på oxå.

Nu mår jag lite illa för att jag är övertrött och inte har någon aning om varför jag sitter framför datan. Har fastnat vid karatefyllan haha, sjukt program.

Sussa sött nu, imorn blir det att vakna tidigt. Tills dess får ni en bild från tjejen i the ring.. (visst liknar jag henne) haha :)


Kommentarer
Postat av: jasse

faaaan va snygg bild på0dig ja dör dör dör

2011-12-28 @ 03:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0