God jul y'all

Jag har ätit sååå jävla mkt och jag har världens matkoma, har sovit en timme inatt/idag. Städade fram till klockan 6 på morgonen för lägenheten va en jävla röra och jag hatar när badrummet år ofräscht. Sen va de tvättstuga kl 6 på morgonen sån ångest tid. Nu e jag hos min bror tillsammans med familjen och kommer decka på soffan när som helst. Skriver med ett öga öppet hahah.

Mysiga julklappar, hemma tofflor såna varma sköna och sen hårprodukter, badprodukter, en klänning och ett pann band från aldo nu när det är kallt. Fryser alltid om pannan och öronen. Pengar av pappsen och Äntligen en äkta Chanel mademoiselle av min älskling<3

Nu ska jag sova lite. Pusss o god jul


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur kommer det sig att du aldrig lägger ut en bild på din kille eller vad han nu än är :)

2011-12-25 @ 02:55:07
Postat av: miss tehran

god jul Snygging!

kolla in Sweetfloweruf.se om du

är intresserade av navelpiercingar.. priserna har sänkts nu.



Kram

2011-12-26 @ 23:34:44
URL: http://misstehran.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du klagar alltid så tråkigt att läsa din blogg. :(

2011-12-27 @ 00:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0