ZzZZzzzZZz

Hej mina kära läsare! Jag har kommit hem nu efter en väldigt bra dag, men är skit trött fattar inte varför, jag somnade liksom 11 igår kväll och ändå har jag varit helt seg hela dagen. Var på fridays och käkade deras otroooligt goda Jack Daniel's burger mmmmmmmmmm gott hihi :) Var skit sugen på en strawberry smoothie också men hade verkligen ingen plats efter maten :( tråkigt.. nu kommer jag gå runt o vara sugen på det hela tiden.. men tur är ju att jag fyller år snart och ska fira med tjejerna på fridays! Inbjudan kommer snart tjejer eftersom man måste vara ute i god tid med att boka bord o sånt.. :)

Nu ska jag fortsätta nörda mig vid datan och sen gå och kolla på "Victoria".. serien jag berättade om innan haha. Så nu har ni blivit 1 kg visare av att läsa om min otroligt intressanta dag.


asf

Jack Daniel's burger, fries och J.D glaze *heaven* :D


Peace n love / N

Kommentarer
Postat av: mickis

jag åt där idaaag :D

2009-09-05 @ 22:57:14
URL: http://preach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0