VMA 09

Tror inte jag kommer att få någon sömn inatt heller, med tanke på att det är MTV video music awards kl 02.00, och eftersom Beyonce, JayZ och Alicia Keys ska uppträda så MÅSTE jag titta :)

En sak jag tänkt på är att vissa kändisar är så himla överskattade, som om de vore omänskliga eller gudar på något sätt. Dom är ju helt vanliga människor som vi är, men självklart med de pengarna som dom bajsar så kan väl vilken person som helst i världen se "perfekt" ut. En av dessa personer jag hakat upp mig på är ju Megan Fox, okej hon är snygg, fina ögon osv. Men med det sminket hon har så är det ju självklart att hon ser ut som hon gör, hittade några bilder på henne med mindre smink, och då ser hon ut som vilken tjej som helst på stan. Säg emot mig om jag har fel, men vad skiljer henne från mängden på dessa mer naturliga foton?

sdd

ss

Som ni ser, Ja! hon är söt. Men hon är inget märkvärdigt. Däremot finns det kändisar som har naturlig skönhet som inte behöver sminka sig med 5 kg smink för att se vackra och fina ut, som bland annat Shakira, Penelope Cruz, Jessica Alba osv. Dom har säkert också sina brister, men de ser enligt min åsikt mest naturliga ut.


Peace n love / N


Kommentarer
Postat av: Anonym

detdär var innan alla hennes operationer..

2009-09-14 @ 01:18:57
Postat av: Anonym

megan fox e galet katt. och de här bilderna är innan hon gjorde sin näsa och läppar så cutt the bullshitt about her make up its even more than you'll ever know

2009-09-14 @ 03:59:05
Postat av: Anonym

jag har precis kollat på din blogg lite snabbt och jag måste säga att du e jävligt kritiskt mot allt och alla..du hackar på folk hela tiden! lite längre upp har du skrivit om kändisar utan smink och "hur dom ser ut"

klart som fan att dom ser sämre ut osminkade..det fattar väl vilken idiot som helst?! man lägger ju smink för att förbättra sitt utseende

Sluta klanka ner på andra för att du är osäker själv!

2009-09-14 @ 20:16:27
Postat av: naaz

Svar till anonym: Anledningen till att jag skrivit som jag gjort är för att jag tycker det är synd att alla dessa kändisar ska påbörja sin karriär genom att gömma sig själva under allt smink. Om de sminkade sig mer naturligt så skulle vi slippa bli chockade över hur de ser ut utan smink.



Och det här med att klanka ner på andra för att jag är osäker på mig själv är en helt annan femma, det är inte som att jag pratar om privatpersoner på något sätt, jag pratar om kändisar och jag lovar dig att jag är absolut inte den sista personen i denna värld som är kritisk mot dom. De är väldigt överskattade och därför ville jag bara försöka klargöra att de är mänskliga precis som oss!



Men tack för din åsikt! :)

2009-09-14 @ 20:31:50
Postat av: emilia

Jag håller iaf med dig HAHA

2009-09-14 @ 23:13:46
URL: http://enkeltnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0