The hills

Godmorgon alla glada!

Jag har fått sån kändisfeber att jag till och med drömt om massa kändisar inatt haha! Det är dock lite konstigt att jag ens drömmer så mycket överhuvudtaget nu för tiden. Men jag tittade på lite klänningar från VMA kvällen på msn's hemsida, och hittade en SKIT SNYGG som Lauren Conrad hade på sig, blev helt förälskad. Sen råkade jag klicka förbi Stephanie Pratt eftersom jag knappt kände igen henne? Är det bara jag eller är hon för skinny?

Lauren Conrad - helt elegant och fin klänning


aa

Stephanie Pratt - Såhär såg hon ut när hon var drogmissbrukare :s Hittade bilden på google..

aa

Såhär såg hon ut ända tills de spelade in den senaste säsongen av The hills (alltså inte den nya)

aa

Och såhär ser hon ut nu..

ss

Hon har ju blivit otroligt snyggt, men visst har hon gjort nåt ingrepp? Det måste hon ha gjort..


Peace n love / N

Kommentarer
Postat av: Sanna

Stephanie har blivit grymt het!!

2009-09-15 @ 11:31:25
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0