Smell good all the time..

...haha när jag ändå är igång med skönhetsprodukter kan jag ju säga, om ni ska köpa parfym SLÖSA INTE onödigt mycket pengar på att köpa det i affärerna, eftersom att jag för några veckor sen upptäckte parfym.se. Alla parfymer där får du till nästan halva det priset du skulle köpt för i affären. Och i början var jag lite skeptiskt till om det var äkta vara med tanke på att det var så billigt, men jag mailade dom och frågade och fick det här svaret;

"

Hej!

Givetvis säljer vi enbart original. Vi är en svensk butik med både lager och kontor i Sverige som måste följa precis samma lagar som vanliga butiker.

Anledning till att vi kan ligga lägre i pris är dels för att konkurrensen på denna marknad är nästintill obefintlig. Sverige har enbart två stora aktörer, Åhlens och Kicks som ägs av Åhlens. Dessutom säljer vi väldigt mycket med mycket lägre omkostnader jämfört med en vanlig butik. "

 

Så nu vet ni vart ni ska köpa parfym, och det som är fett bra är att frakten bara ligger på 29:- fast om man handlar över 800:- så är det fraktfritt hihi :)

så snart kommer jag att klicka hem denna, men måste vänta ett tag eftersom den är slut i lagret. Stark rekommendation, den luktar riktigt gott.. typ ganska söt men ändå fräsch.

 

d

Burberry - THE BEAT

 

Ps. Om ni nångång funderar på att köpa den, köp den i eau de parfum och INTE i eau de toilette, jag och jennica luktade på båda och det var helt olika dofter, parfymen är lite dyrare men lätt värt att betala för.

 

Peace n love / N


Kommentarer
Postat av: b & v

Sv: Tack så mycket, dina ord värmer! :D kram Veronica

2009-09-12 @ 20:35:40
URL: http://apieceofsisters.blogg.se/
Postat av: K1

Finns den med after shave?

2009-09-12 @ 21:57:23
Postat av: naaz

haha nej k1, men jag ska be dom tillverka en för din skull

2009-09-13 @ 11:37:00
Postat av: Sanna

parfymen ser riktigt fräsch ut!

2009-09-13 @ 19:54:29
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Postat av: insam

men hallå va e skillnaden mellan eu de perfume o toilette?

svara i sms helst :P

2009-09-14 @ 20:08:38
Postat av: insam

men hallå va e skillnaden mellan eu de perfume o toilette?

svara i sms helst :P

2009-09-14 @ 20:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0