Skönhetsprodukter

Eftersom att jag har ganska många ögonfransar kan jag inte använda en mascara som gör dom fylligare, vilket jag tydligen alltid har gjort, men häromdagen köpte jag en ny mascara och man får så jävla snygga fransar när man lägger den. Dom blir sjukt långa så det nästan ser ut som att man har lösfransar och den separerar dom fett bra..

L'Oreal - Telescopic mascara, den finns typ i silver och guld också, jag förstår dock inte skillnaden men den här va bra iaf!
d

Sen köpte jag också Shampoo, Balsam och Inpackning från L'oreal, jag har använt dom i ungefär 2 månader, och jag som har haft så torrt och slitet hår efter all färg och blekning har nu fått superlent och glansigt hår. Den reparerar tydligen slitna hårtoppar.. Hittade ingen bättre bild, de heter ju Elvital eller nåt sånt, här står det Elvive? Anyways, förpackningarna ser iaf ut som dom gör, ignorera texten.

d
Sen köpte jag också en mask för ansiktet, med chokladsmak? haha.. det är iaf en chokladmask, whatever that is,  det såg lockande ut så jag köpte den.. får väl se hur resultatet blir..




Nu ska jag börja fixa mig för ikväll ska jag ut och äta middag med familjen, eftersom att jag fyller år imorgon, men ingen kan då, så det får bli ikväll :)


Peace n love / N


Kommentarer
Postat av: Anonym

Diggar din blogg hördu!! =)

2009-09-29 @ 19:09:27
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

sv: hihi okej :) Tackar för att du deltog i min "fråga" haah ;D

2009-09-29 @ 21:24:58
URL: http://haidis.se/
Postat av: m'

vad snygg blogg! :)

2009-09-29 @ 21:58:03
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0