sick dreams?

Alltså, jag tror att för första gången i mitt liv så drömde jag sjukt mycket igår natt, allt från att jag träffade Kenza och hennes bästa kompisar på Gröna Lund till att vi åkte till en mexikans restaurang/bar där en skit känd reklam tydligen hade spelats in, till att jag bråkade med en tjej som stod i kassan på Max (det finns faktiskt en fett dryg och otrevlig tjej där), och det var just hon och det blev värsta dramat och en kille från mitt jobb (Mert) var med i drömmen och stod på hennes sida och svor åt mig? 
Sen drömde jag helt plötsligt om att en coach på mitt jobb frågade om mitt hårbotten kliar, och om det berodde på att jag hade löshår(?!). Det var helt sjukt iaf, Kenza var iaf sötare i "verkligheten" än på bilder haha, det är faktiskt kul att drömma om man kommer ihåg det när man vaknar.
Jag har hört att om man vaknar ur en dröm och kliar huvudet så glömmer man bort drömmen.. stämmer det? :s

Men nu ska jag rulla vidare, ni får ha en trevlig söndag med mycket tråkigt på tv och sånt.



Peace n love / N

Kommentarer
Postat av: Mikaela O

jag ahr jobbat med kenza, hon e fulare i verkligheten :) ahaha

2009-09-13 @ 21:06:21
URL: http://mikz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0