Once u go black you... will go blond again haha

Heeej alla söta!

Idag har varit en otroligt givande dag (not) skulle göra en del saker men det blev inte som jag ville så istället åkte jag till Solna Centrum för att köpa hårfärg (toning) ..drog till H&M, tittade runt lite och köpte en toning från L'oreal för 109 kr.. gick runt o tittade lite i affärer, kom in på Åhléns, och tror ni inte att just den hårfärgen står där för typ 85 spänn haha... och jag vet att det inte går att lämna tillbaka cosmetica och sånt när man väl köpt de..

MEN cool som jag är gick jag hela vägen tillbaka till H&M och sa att jag ångrat mig, och hon i kassan sa att hon skulle försöka göra ett undantag för den här gången och ta tillbaka produkten.. men när hon skulle vände upp och ner på paketet för att kolla serienumret eller vad det var så ser hon att det har läckt färg..

Hon öppnade paketet och all färg hade typ runnit ut.. TUUUUR att jag gick tillbaka med den, för det hade varit jävligt svårt att komma tillbaka med ett sånt paket dagen efter och förklara varför hårfärgen ligger överallt haha.. Drog tillbaka till Åhléns och köpte 2 st istället, så jag kan spara en till nästa gång jag färgar :) ekonomiskt! javisst..

Färgade håret nyss.. det är väldigt svart! Och jag är väldigt blek! :( Längtar tills imorgon, ska fixa naglarna!!! Det var faktiskt på tiden att jag piffa till mig lite.. folk börjar liksom fråga hur jag mår nuförtiden för att de tror att det är något fel med mig hahaha.. 

Rekommenderar verkligen den här hårtoningen för er som vill färga mörkare, har bara hört bra om den. Färgen håller bra och länge och den är skonsam för håret, den innehåller heller inte någon ammoniak. Finns i ganska många olika färger också, och det är mycket färg i, jag har tjockt hår och det räckte med bara ett paket!

aa
Nu ska jag gå och torka håret och sen sussaaa..


Peace n love / N

Kommentarer
Postat av: simone

Sv: haha då är du som mig, jag försover mig jäämt. Jag är kass på det^^

2009-09-22 @ 23:38:23
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Godnatt! =)



http://musicrecord.blogg.se

2009-09-23 @ 00:03:47
Postat av: mickis

Du blev skitfin naz,vill bara du ska veta de :)

2009-09-24 @ 19:10:39
URL: http://preach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0