no biggie

Har fått en del kommentarer av läsare som tycker att jag är för kritisk mot kändisar och att jag bara klankar ner på dom hela tiden.. men snälla? vem är INTE kritisk mot kändisar?! Det är trots allt kändisar, och deras jobb är att få en massa kritik emot sig, positivt eller negativt whatever.

Jag uttrycker bara min åsikter om vad jag tycker och tänker om dom, om det är jobbigt att läsa behöver ni absolut inte göra det. Jag har ändå klagat på en eller två.. om ni har problem med negativ kritik mot de kända kan ni ju skriva och klaga till alla skvallerblaskor haha.
Tror knappast det jag skriver skadar nån :) ..Bara för det har jag lust att "klanka" ner på nån som en läsare sa..

AMY WINEHOUSE ÄR FUL! Och snälla, finns det verkligen nån som tycker att hon ser bra ut? Skulle inte tro det..

ss


Peace n love / N


Kommentarer
Postat av: R

Det är ju kritik som är intressant att läsa! :)

2009-09-15 @ 16:15:16
URL: http://beyondregrets.blogg.se/
Postat av: sara

Anledningen till att vissa av dina läsare tycker att du kritiserar kändisar för mycket kanske är för att du gör det lite på fel sätt. Tex. i detta inlägg skriver du att Amy är så ful och hur kan någon tycka att hon ser bra ut? Hon är en människa och framförallt en artist och en bra sådan sedan hur hon ser ut spelar ingen större roll. Hon är inte med i "jag tycker att jag är världens snyggaste" utan hon gör sin grej. Det är sånna som du som får många unga tjejer där ute att känna sig fula och otillräckliga bara för att de kanske inte ser ut som en docka eller har det där vackra ansiktet. Du kanske ska tänka lite på vad du skriver eftersom att just många unga tjejer läser din blogg. Och kom ihåg skönheten ligger i betraktarens ögon.

2009-09-21 @ 10:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0