Megan Fox brukade skära sig själv - skenet bedrar?

Det finns en artikel på starlounge msn där det står att Megan Fox lider av självförakt osv. Tänkte lägga in artikeln här så kan ni läsa själva. Jag tror verkligen på att skenet bedrar, alla ser ju henne som en het sexsymbol osv, men innerst inne kan hon inte se på sig själv på det sättet, och det är egentligen sjukt för hon är ju vacker. Vad tycker ni om det här?


aa

"Megan Fox är en skönhet som utstrålar självförtroende, men egentligen lider hon av självförakt och erkänner att det har hänt att hon utsatt sig för självskador.

— Jag är väldigt osäker på det mesta. Jag känner mig alltid helt värdelös. Jag har en helt sjuk känsla av att folk hånar mig hela tiden, berättar hon i en öppenhjärtig intervju med Rolling stone.

Den 23-åriga ”Transformers”-stjärnan vill inte berätta hur hon hanterar sina mörkaste stunder, men svarar bekräftande när tidningen undrar om någonsin skurit sig själv.

— Ja, men jag vill inte gå in på det. Jag vill inte heller säga att jag är typen som skär sig själv. Tjejer går igenom olika faser under uppväxten. De känner sig nedstämda och det resulterar i olika saker som ätstörningar eller självskador.

Den pinnsmala skådespelerskan säger också att hon ”helst inte vill prata om” huruvida hon själv tampats med ätstörningar. Hon medger dock att hon ofta känner sig emotionellt instabil och att pojkvännen Brian Austin Green ofta drabbas.

— Jag kan vara aggressiv, sårande, dominant och självisk. Jag är oförutsägbar. Jag har sagt till Brian ”Du måste sluta prata med mig, annars dödar jag dig. Jag kommer att hugga dig. Snälla gå härifrån”.

Dessbättre har Megan lärt sig leva med sina svackor.

— Självhatet hindrar mig inte från att känna mig lycklig. Men det betyder inte att jag inte har det tufft. Jag är väldigt sårbar, säger hon."

 

Peace n love / N

 


Kommentarer
Postat av: Avan

Så jävla vacker e hon inte , känns som alla säger hon e sexigast för att en shuno sa de först sen alla bara haka på du vet, sen kommer ju frågan om man skulle banga och de skulle man absolut inte men de en annan sak , och om jag fick välja nån till att ha som fru så platsar hon inte bland topp 5, enkelt



2009-09-23 @ 04:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0