Lady Gaga - hermaphrodite?

Hej mina kära vänner, eller inte så kära med tanke på att jag inte fått sååååå många röster som jag velat, men anyways hur mår ni? haha, jag mår super, har nyligen ätit 3 st empanadas (ostpiroger) som va otroligt goda och jävligt mättande kan jag säga. Ska fan ta och lära mig hur man lagar det..

Men men.. tänkte köra med ännu mer kändisskvaller bara för att det är så himla kul, älskar gossip hoho!

Jag tror inte jag är den enda som har hört rykten om att Lady Gaga har två kön, haha hörde massa på radio och det finns ju en del bilder som visar att det kan stämma, va tjejer brukar väl inte se ut sådär...eller?

Visst ser det ut som att hon gömt någonting?

ss

..och titta bucklorna här haha?

dd

Den här måste vara värst, hur kan man bortförklara det här då..?

dd


Vad tror ni? :s

Peace n love / N

Kommentarer
Postat av: insam

hon bakse har en bushy down there :P

2009-09-16 @ 22:27:30
Postat av: Anonym

2009-09-16 @ 22:46:50
Postat av: sanii

Usschh !!

2009-09-16 @ 22:47:33
URL: http://saniitha.blogg.se/
Postat av: baby j

hahahha omg cok skarrig

2009-09-17 @ 10:21:39
Postat av: S A R A

tror veerkligen inte hon är en man! Jag såg henne live i sommras och vi stod längst fram och såg iinte tecken på en snopp haha :p

2009-09-18 @ 22:47:47
URL: http://sariiiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0