kan man kontrollera sitt sug efter något?

Helloooo!!

Kom nyss hem från jobbet, är som vanligt skittrött men man kan inte klaga! Funderar faktiskt på att byta jobb för jag har så jävla många klagomål på det här jobbet, cp företag som inte ens har koll på sina anställda känns det som.

Anyways, de som känner mig vet att jag oftast har perioder med mina matvanor, jag kan få ett sug efter en speciell sak varje dag i drygt 2 veckor, och då blir jag galen om jag inte får det, och när jag väl ätit det i två veckor så vill jag typ aldrig mer äta det igen.. Som till exemel ett tag åt jag tacos i en hel vecka, avocado tillsammans med dadlar(?), potatismos (det är sjukt jag åt verkligen det 24 timmar om dygnet kändes det som), mcdonalds blåbärspaj, keso osv.

Just nu är jag i min kryptoniter/risifrutti period. Jag gillade inte ens risifrutti förr, men nu helt plötsligt har jag gått och köpt det 3 dagar i rad haha, och kryptoniterna har blivit som en vana, finns i väskan hela tiden. Det är ju så himla gott, tycker ni inte?

Haha, nog om det! Jag ta och rulla iväg till duschen snart så det blir nog inga fler inlägg ikväll.
Imorgon kanske jag ska träna, jag behöver verkligen börja göra det, har ett gymkort men den är inte använd sen i Mars, skitbra Naz! Hur kan man få bort den här latheten? Den förstör ju fan allt!


Godnatt på er :)

öö



Peace n love / N

Kommentarer
Postat av: mickis



haha skit på dig! har varit sugen på dom sen vi köpte dom :(

2009-09-18 @ 13:31:18
URL: http://preach.blogg.se/
Postat av: Yasmin

Jag dör för kryptoniter!!

2009-09-22 @ 12:48:17
URL: http://ilovefood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0