jobb, jobb, jobb :(

Hej bloggen!

Ser att jag fått jättesöta kommentarer, och ville bara säga tack för era fina råd ;)
Jag är nyligen hemkommen från jobbet, är helt död. Säljer liksom Svenska Dagbladet, haha hur kul är det? wohooo!
Anyways, jag får inte låta för pessimistisk med tanke på att jag rekryterat Mickis som ska på intervju imorgon, och jag vet att det kommer gå jättebra!

Om ni undrar vad jag gör så jobbar jag med telefonförsäljning, skit tråkigt tänker många, och ja det är det faktiskt om man inte har rätt personer omkring sig. Men som tur har jag väldigt älskvärda arbetskollegor som bland annat Hafsa, Zeinab, Insam, Sabine, Charlotte, Emma och Keyvan som sitter med mig, och så finns ju såklart min älskade Sonya och Jennica som sitter på ett annat projekt. Utan er hade jag slutat för längesen haha!

Jag älskar att ni kommenterar så mycket, jag blir helt driven till att blogga mer ofta då hihi :)

Här är en bild på mig och Bappi för ganska längesen på jobbet, saknar Telia, nu är vi helt splittrade :(

z


Peace n love / N

Kommentarer
Postat av: R

Haha, lilla bappi! Vart syns han INTE liksom...

2009-09-15 @ 22:58:55
URL: http://beyondregrets.blogg.se/
Postat av: insam

va hände med snubben bakom er???

2009-09-15 @ 23:20:13
Postat av: R

Javisst, javisst :)

2009-09-15 @ 23:34:57
URL: http://beyondregrets.blogg.se/
Postat av: z

jag vet att du saknar mig

2009-09-16 @ 22:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0